18 februari 2018

"Blixten" och jag brukar gnabbas lite ibland....han tycker jag skriver för lite om Fischer här :-)
Marknadsettan NR one outstanding:-)
Så är det faktiskt...blixten är servicechef/sponschef/vallachef för FISCHER SWE
Kom ett mail till oss igår för att MARKERA BARA LIIIIIITE:
Tjena Grabbar.
Kul att få vara i jönköping på en Junior Sm Vecka,det är för övrigt min 31,a på rad sedan jag startade som racingchef med Magnusson på RYON tiden.

Nu har jag haft förmånen att jobba med världens starkaste märke Fischer sedan 91 på Sportmarket. Och som många gånger tidigare har det varit en kanonvecka för våra Fischeråkare, vi har averkat 12 individuella tävlingar vid Hallby stugan...11 FISCHER SEGRAR STABILT.
Flera av Segrarnas föräldrar var aktiva som juniorer när jag servat på JSM. Så Framtiden ser bra ut för våra framtidslöften.
Frida karlsson ,Linn Svahn.Fredrik Andersson.Gustav Berglund,Jacob Nystedt.Moa Hansson.Olivia Alm.William Poromaa.Pål Jonsson.
Så heter våra åkare som mycket nöjda kan lämna jönköping med flera SM medaljer i Väskan.

Det är inte många år sedan jag såg Stina och Ebba tävla på Jsm, så till nästa OS har vi säkert flera av dagens åkare med i laget. 
I morgon Söndag städar vi av stafetterna,sedan packar vi i hop allt i trailern och drar till Vasaloppsveckan,gjorde mitt första vasalopp som serviceman där 1988 då Blomkvistarna tog dubbelsegern.
Du förresten Hela Silverlaget i dag åkte Fischer kul.

L.Jonsson

Inga kommentarer: