18 juni 2017

hård dag...

...men fantastiskt kul iaf tills benen började tröttna efter Hjo
Team Pölder Sport...vi var ca 30 till start...
flertalet i gruppen gjorde 8.30...jag rundade in på 8.50...otroligt nöjd!
Det är något som klickar med kroppen...min puls efter ett tag blir väldigt hög o jag vill inte riska något i dessa lägen
snittade strax under 150 i puls till Hjo men runt där så låg jag runt 170 trots att jag låg inbäddad i vår klunga.
Jag vek ner mig i Karlsborg...släppte klungan o rullvilade ett tag...sen kom det grupper som man kunde gå med i.
rullsnitt 34.2...sluttid 8.50....tjaaaa helt ok för en gammal gubbe :-)
Vädret inkl vindarna var kanon o vår grupp fungerade väldigt fint...vi höll oss kalla o tryckte inte på för mycket ner till Jönköping...vi hade ca 35,5 i rullsnitt dit ner.
Tyckte väl sen att vindarna var ok på västra sidan men inte helt optimala men ändå då OK :-)
Jag började låsa klungan runt Hjo o sen fick de ta mig till kontrollen o sen fick de fri fart :-) så de fixade 8.30-målet precis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tummen upp /Bengt